Є супeрeчливі дизaйнeри, супeрeчливі кoлeкції і нaвіть супeрeчливий oдяг. Aлe чи існують спірні кoльoри? Тaким тoчнo є рoжeвий – цeй тoн здaтний викликaти більшe пристрaстeй, ніж всего доброго-який інший відтінoк. Мoжливo, сaмe з цієї причини в індустрії мoди, якa упрoдoвж oстaнньoгo місяця пoкaзaлa, щo вірусність є гoлoвнoю мeтoю, цeй кoлір стaв нaріжним каменем сезону осінь-зимка 2022/2023.
Balenciaga
Loewe, Carolina Herrera, Chanel і, звісно, Valentino. Щодо останнього бренду з перелічених, рожевий став головним героєм монохромного теле-ток-шоу італійського Дому. Його креативний бугор, П’єрпаоло Піччолі, був настільки чітким стосовно свого монохромного марення, що навіть створив спеціальний відтінок пользу кого цієї події у співпраці з Інститутом Pantone – PP Pink. «Повідомлення, пов’язані з рожевим, змінилися после останні десятеро років, і ми бачили, як популярність цієї родини кольорів зростає в соответствии с всьому спектру», – пояснює Лорі Прессман, віце-глава исполнительной власти Інституту Pantone.
Chanel
Саме Pantone багато в чому винен у цьому бумі: ще в 2016 році він визначив, що Millennial Pink стане кольором року, а тепер знову прогнозує, що рожевий залишиться з нами ще сверху деякий полоса. Хоча, чесно кажучи, неважный (=маловажный) обов’язково бути експертом, щоб погодитися з ними. Від появи естетики Barbiecore – з початком знімання фільму «Барбі» і виходу Періс Гілтон бери закритті показу Versace кострома-літо 2023 до самого незліченних рожевих пропозицій получи и распишись подіумах і його беззаперечне лідерство нате червоних доріжках – від Зендаї та Ліззо перед Флоренс П’ю: кроме сумніву, ми сверху порозі остаточного пробудження цього кольору.
Armani Prive
Хоча рожевий історично пов’язували з жіночністю і почасту з певними негативними аспектами, такими, як крихкість аль слабкість, сьогодні існує багато інституцій і демографічних груп, які змінюють высказывание. «Зараз політичні активісти привласнили цей колір, використовують його в акціях протесту та своїх вимогах. Насправді The Guardian назвала рожевий «кольором активізму», залишивши позаду значення минулого», – пояснює Педро Мір, професор бізнес-школи моди ISEM і спеціаліст із поведінки споживачів і бренд-менеджменту. «Уперше следовать більш ніж століття рожевий набуває нейтральних якостей і більше без- використовується в (видах контролю статі; у цьому є щось дуже свіже та захопливе».
Знімання фільму «Барбі» призвели раньше появи естетики Barbiecore
Отже, рожевий догонять, що в 2022 році він – це вже набагато більше, ніж нехитро колір принцес.
Стенограмма: Nuala Phillips
По (по грибы) матеріалами Испускание.es.